Strona główna Wykonanie instalacji, robót wykończeniowych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie garażu dwustanowiskowego na terenie oczyszczalni ścieków w Szczawnicy.

Wykonanie instalacji, robót wykończeniowych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie garażu dwustanowiskowego na terenie oczyszczalni ścieków w Szczawnicy.

2022-01-21

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie instalacji, robót wykończeniowych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie garażu dwustanowiskowego na terenie oczyszczalni ścieków w Szczawnicy zgodnie z zatwierdzonym projektem i pozwoleniem na budowę  a w szczególności:
•    Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej,
•    Wykonanie instalacji zimnej wody użytkowej wraz z przepływowym podgrzewaczem do umywalki oraz podłączenie do kanalizacji sanitarnej (budynek posiada przyłącz wodociągowy i instalację kanalizacji sanitarnej doprowadzone w miejsce projektowanej umywalki),
•    Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, siłowych gniazd wtykowych oraz napędu dwóch bram garażowych i wentylatorów ściennych,
•    Wykonanie wewnętrznych tynków cementowo – wapiennych ścian i sufitu,
•    Wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych do wysokości 2m, pozostałe powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbą emulsyjną,
•    Wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej,
•    Wykonanie izolacji termicznej stropu wełną mineralną gr. 10 cm,
•    Wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych styropianem wraz tynkiem cienkowarstwowym, koloru białego,
•    Wykonanie koniecznych badań i sprawdzeń instalacji oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (Zamawiający dysponuje geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą budynku, zamówienie nie obejmuje jej wykonania).

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
 Termin wykonania zamówienia: 31.10.2022r.
III. ROZLICZENIE
Wykonanie prac objętych niniejszą umową potwierdzone zostanie protokołem odbioru  podpisanym przez Strony.
Należność za przedmiot umowy Zamawiający zapłaci  przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%
V. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy przesłać drogą mailową na adres di@ppkpodhale.pl do dnia 04.02.2022 r. do godziny 15.30
2. Po upływie terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
3. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania.
VI. OSOBY DO KONTAKTU
Marian Piątek, Dział Inwestycyjny, tel. 18 264 07 77 w. 33, 512 470 094, adres poczty elektronicznej: di@ppkpodhale.pl
Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:00.

Zobacz inne