Strona główna Aktualności DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.

DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.

DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.
2022-01-19

Szanowni Państwo,

Zarząd Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. informuje, że ze względu na rejestrowany w ostatnich dniach znaczący wzrost nowych zakażeń koronawirusem COVID-19 i wydawane w związku z tym rekomendacje przez Ministerstwo Zdrowia, z dniem 20.01.2022 r. zostaje ograniczona do niezbędnego minimum możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach Spółki. Każdą wizytę w biurach Spółki należy wcześniej uzgodnić telefonicznie - tel. 18 26 40 777 wew. 35. Przypominamy, że większość spraw związanych ze świadczonymi przez Spółkę usługami można załatwić:
1) telefonicznie dzwoniąc bezpośrednio do poszczególnych działów:
a) Biuro obsługi klienta – tel. 18 26 40 777 wew. 28, 34, 35,
b) Dział techniczny – tel. 18 26 65 242 wew. 25, 26,
c) Dział księgowości - tel. 18 26 65 242 wew. 27,
d) Dział inwestycji - tel. 18 26 65 242 wew. 31,
e) Sekretariat – tel. 18 26 65 242.
2) elektronicznie poprzez stronę internetową www.ppkpodhale.pl lub drogą mailową na adres: bok@ppkpodhale.pl.
Zarząd Spółki
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Zobacz inne