Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę kamery do inspekcji TV sieci kanalizacyjnej.
2024-10-17
Nowy Targ dnia 17.10.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę kamery do inspekcji TV sieci kanalizacyjnej.
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
4. Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na dostawie kamery do inspekcji TV sieci kanalizacyjnej, o parametrach technicznych spełniających poniższe minimalne wymagania:
1) kolorowy monitor o przekątnej ekranu co najmniej 8 cali,
2) zastosowanie w średnicach rur od Ø 100 mm do Ø 500 mm,
3) pokonywanie łuków do 90 stopni dla rur Ø od 150 mm,
4) włókno elastyczne min. Ø 9,00 mm i długości min. 60 mb,
5) obiektyw szerokokątny,
6) elektroniczny licznik odległości widoczny na ekranie monitora,
7) generator opisów tekstowych w języku polskim, widocznych na ekranie monitora,
8) klawiatura membranowa z klawiszami nawigacyjnymi,
9) wózek rolkowy lub pierścienie centrujące (zestaw do centrowania) dla rur o średnicy poniżej 200 mm,
10) wózek rolkowy lub pierścienie centrujące (zestaw do centrowania) dla rur o średnicy od 200 mm,
11) obudowa (osłona) głowicy kamery,
12) szczotka centrująca,
13) zasilanie akumulatorowe litowo-jonowe, czas pracy akumulatora min. 2,5 godziny,
w komplecie należy dostarczyć dedykowaną ładowarkę do akumulatora,
14) możliwość zasilania z sieci 230 V,
15) kontrolka poziomu naładowania akumulatora,
16) automatyczne samo poziomowanie obiektywu (automatyczny horyzont),
17) moduł kamery o wysokiej rozdzielczości, rozdzielczość min 752x582 pikseli,
18) oświetlenie diodami LED z regulacją natężenia światła,
19) wysoka czułość modułu kamery poniżej 0,5 lx,
20) głowica kamery max. Ø 80 mm, wykonana ze stali kwasoodpornej,
21) odporna na zarysowania szyba obiektywu (szkło szafirowe),
22) wodoszczelna głowica kamery, przy czym całe urządzenie musi być przystosowane do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych,
23) nadajnik sygnału oraz lokalizator (lokalizacja położenia głowicy kamery),
24) zapis nagrań z inspekcji TV na kartę SD (min. 8GB) i równocześnie na Pendrive (pamięć USB, min. 16GB, 2 wejścia portu USB),
25) możliwość wykonywania zdjęć (zrzut ekranu sytuacji wyświetlanej na ekranie urządzenia w danym momencie).
Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o.
III. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%.
IV. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 5 tygodni od daty podpisania umowy.
V. GWARANCJA
W ofercie należy przedstawić okres gwarancji, który nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wymagane jest, aby obsługa serwisowa urządzenia znajdowała się na terenie Polski.
VI. ROZLICZENIE
Wynagrodzenie na konto Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy.
VII. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres: dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 24.10.2024 r. do godziny 10:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Oferent zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą cenową szczegółową specyfikację urządzenia.
4. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
5. Po upływie terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
6. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE
1. W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2. Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
5. Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Agnieszka Pazdalska, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.
Załączniki