IBOK
Mając na uwadze ciągłe dążenie do podnoszenia jakości świadczonych usług, a także dostosowując je do zmieniających się warunków formalno-prawnych informujemy, że z dniem 01.06.2025 r. zostało uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK).
Program iBOK jest bezpłatnym, internetowym serwisem, przy pomocy którego Klient PPK Sp. z o.o. może w dowolnym momencie z dowolnego miejsca za pomocą komputera lub smartfonu zalogować się do swojego konta, gdzie dostępne będą dane związane ze świadczonymi usługami.
Umowa o korzystanie z iBOK będzie zawarta automatycznie z każdym Klientem, który zaakceptuje warunki zapisane w Regulaminie (link) Internetowego Biura Obsługi Klienta i przeprowadzi proces pierwszego logowania.
Ø
posiadają podpisaną umowę o odprowadzanie ścieków lub umowę o świadczenie usług dodatkowych,
Ø
zaakceptowali regulamin iBOK,
Ø
prawidłowo przeprowadzili rejestrację,
Ø
posiadają sprzęt komputerowy lub smartfon spełniający wymogi techniczne określone w § 12 regulaminu iBOK.
PPK Sp. z o.o. zapewnia Użytkownikom iBOK bezpieczne połączenie z serwisem oraz ochronę danych osobowych. Użytkownik dodatkowo powinien stosować podstawowe zasady bezpieczeństwa związane z korzystaniem serwisu. Do najważniejszych z nich należy:
Ø
zabezpieczenie swoich danych do logowania i nieprzekazywanie ich osobom trzecim,
Ø
nieprzenoszenie na osoby trzecie prawa do korzystania z iBOK,
Ø
wylogowanie się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu iBOK.
Ø
wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,
Ø
wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur oraz ich pobranie w formie pliku pdf,
Ø
analizowanie zużycia wody za dowolny okres przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego,
Ø
podanie stanu wodomierza,
Ø
pobranie podstawowych wniosków obowiązujących w Spółce.
Jak założyć konto w iBOK?
Ø
Wejdź na stronę internetową https://ibok.ppkpodhale.pl ,
Ø
Kliknij przycisk „Rejestracja”,
Ø
Podaj w formularzu rejestracyjnym następujące dane:
·
login – nr nabywcy widniejący na fakturze wystawionej przez PPK Sp. z o.o. dla Klienta (ciąg cyfr od 4 do 5),
·
hasło - kombinacja min. 12 znaków (w tym przynajmniej 1 wielka litera, 1 mała litera, 1 cyfra i jeden znak specjalny) zapewniające użytkownikowi wyłączność dostępu do iBOK,
·
nazwę użytkownika – imię, nazwisko lub nazwa firmy zgodnie z zawartą umową,
·
e-mail – aktywny adres email,
·
numer telefonu,
·
numer ostatniej faktury.
Ø
Zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin iBOK,
Ø Wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności (link),
ØPrzepisz słownie kod z obrazka, następnie kliknij „Załóż konto”,
Ø Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłana informacja o konieczności weryfikacji danych podanych w formularzu rejestracyjnym przez pracownika Spółki,
ØPo pozytywnej weryfikacji danych, na podany adres e-mail zostanie przesłana informacja o aktywacji konta w serwisie iBOK. Po otrzymaniu tej wiadomości można już rozpocząć korzystanie iBOK.
Ø W przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej aktywację konta, sprawdź skrzynkę SPAM lub skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
Zapraszamy do korzystania z iBOK
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 18 26 40 777 wew. 29 lub osobisty w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się w siedzibie Spółki przy Al. Tysiąclecia 35A w Nowym Targu.
Do pobrania
