IBOK

Mając na uwadze ciągłe dążenie do podnoszenia jakości świadczonych usług, a także dostosowując je do zmieniających się warunków formalno-prawnych informujemy, że z dniem 01.06.2025 r. zostało uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK).


Program iBOK jest bezpłatnym, internetowym serwisem, przy pomocy którego Klient PPK Sp. z o.o. może w dowolnym momencie z dowolnego miejsca za pomocą komputera lub smartfonu zalogować się do swojego konta, gdzie dostępne będą dane związane ze świadczonymi usługami.


Umowa o korzystanie z iBOK będzie zawarta automatycznie z każdym Klientem, który zaakceptuje warunki zapisane w Regulaminie (link) Internetowego Biura Obsługi Klienta i przeprowadzi proces pierwszego logowania.


Z programu iBOK mogą korzystać wszyscy Klienci Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., którzy spełniają następujące warunki:

Ø posiadają podpisaną umowę o odprowadzanie ścieków lub umowę o świadczenie usług dodatkowych,

Ø zaakceptowali regulamin iBOK,

Ø prawidłowo przeprowadzili rejestrację,

Ø posiadają sprzęt komputerowy lub smartfon spełniający wymogi techniczne określone w § 12 regulaminu iBOK.


PPK Sp. z o.o. zapewnia Użytkownikom iBOK bezpieczne połączenie z serwisem oraz ochronę danych osobowych. Użytkownik dodatkowo powinien stosować podstawowe zasady bezpieczeństwa związane z korzystaniem serwisu. Do najważniejszych z nich należy:

Ø zabezpieczenie swoich danych do logowania i nieprzekazywanie ich osobom trzecim,

Ø nieprzenoszenie na osoby trzecie prawa do korzystania z iBOK,

Ø wylogowanie się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z programu iBOK.


Dzięki iBOK Klient Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. ma łatwiejszy dostęp do aktualnych informacji o świadczonych na jego rzecz usługach oraz otrzymuje uprawnienia umożliwiające między innymi:

Ø wgląd do aktualnych rozliczeń z możliwością przeglądania rozliczeń wcześniejszych,

Ø wgląd w historię odczytów i wystawionych faktur oraz ich pobranie w formie pliku pdf,

Ø analizowanie zużycia wody za dowolny okres przy pomocy wykresu liniowego bądź kolumnowego,

Ø podanie stanu wodomierza,

Ø pobranie podstawowych wniosków obowiązujących w Spółce.


Jak założyć konto w iBOK?

Ø Wejdź na stronę internetową https://ibok.ppkpodhale.pl ,

Ø Kliknij przycisk „Rejestracja”,

Ø Podaj w formularzu rejestracyjnym następujące dane:

· login – nr nabywcy widniejący na fakturze wystawionej przez PPK Sp. z o.o. dla Klienta (ciąg cyfr od 4 do 5),

· hasło - kombinacja min. 12 znaków (w tym przynajmniej 1 wielka litera, 1 mała litera, 1 cyfra i jeden znak specjalny) zapewniające użytkownikowi wyłączność dostępu do iBOK,

· nazwę użytkownika – imię, nazwisko lub nazwa firmy zgodnie z zawartą umową,

· e-mail – aktywny adres email,

· numer telefonu,

· numer ostatniej faktury.

Ø Zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin iBOK,

Ø Wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności (link),

ØPrzepisz słownie kod z obrazka, następnie kliknij „Załóż konto”,

Ø Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłana informacja o konieczności weryfikacji danych podanych w formularzu rejestracyjnym przez pracownika Spółki,

ØPo pozytywnej weryfikacji danych, na podany adres e-mail zostanie przesłana informacja o aktywacji konta w serwisie iBOK. Po otrzymaniu tej wiadomości można już rozpocząć korzystanie iBOK.

Ø W przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej aktywację konta, sprawdź skrzynkę SPAM lub skontaktuj się z biurem obsługi klienta.


Zapraszamy do korzystania z iBOK

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 18 26 40 777 wew. 29 lub osobisty w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się w siedzibie Spółki przy Al. Tysiąclecia 35A w Nowym Targu.