Strona główna Przyjęcie i przetwarzanie odpadów o kodach: 19 08 01 (skratki) oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników) wytwarzanych w obiektach Zamawiającego w okresie 12 miesięcy

Przyjęcie i przetwarzanie odpadów o kodach: 19 08 01 (skratki) oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników) wytwarzanych w obiektach Zamawiającego w okresie 12 miesięcy

2022-01-19

Nazwa przedmiotu zamówienia:
przyjęcie i przetwarzanie przez Wykonawcę odpadów o kodach: 19 08 01 (skratki) oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników) wytwarzanych w obiektach Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na realizację następującego zamówienia:
Przyjęcie i przetwarzanie (unieszkodliwianie i/lub odzysk) przez Wykonawcę odpadów
o kodach: 19 08 01 (skratki) oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników), zgodnie z katalogiem odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10), zwanych w dalszej części odpadami, wytwarzanych w oczyszczalniach ścieków będących w eksploatacji Zamawiającego, w szacunkowej ilości: 19 08 01 (skratki) - 110 Mg oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników) - 50 Mg.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie/zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, a w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę, takie zezwolenie musi posiadać podwykonawca wskazany w umowie.
Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane
w projekcie umowy będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.
PPK Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu świadczenia usług będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania)
i zobowiązaniem się Wykonawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą
do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o.

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

III. ROZLICZENIE
Rozliczenie należności wynikających z realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot umowy następować będzie w okresach miesięcznych w oparciu o faktury wystawiane
na koniec każdego miesiąca realizacji umowy, z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w umowie oraz faktycznej ilości odebranych odpadów w danym miesiącu, ustalonej na podstawie danych zawartych w systemie BDO.
Należność za przedmiot umowy Zamawiający będzie płacił przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
- cena – waga 50% dla zaoferowanej ceny za 1 Mg przetwarzania odpadu o kodzie 19 08 01 (skratki) i waga 25% dla zaoferowanej ceny za 1 Mg przetwarzania odpadu o kodzie 19 08 02 (zawartość piaskowników) (ceny ofertowe zawierają wszystkie koszty związane z przyjęciem i przetwarzaniem odpadów, w tym ważeniem samochodu oraz wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania usługi).
- odległość do miejsca przetwarzania odpadów – waga 25%
Ocena ogólna danej oferty polegać będzie na zsumowaniu punktów (przyjmuje się, że 1%=1 pkt.) wyliczonych w poszczególnych kryteriach tj.:
P = C + O
gdzie:
P - łączna liczba punktów otrzymanych przez ofertę
C – suma punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „cena” (C skratki + C piasek)
O – liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „odległość”
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i odległości do miejsca przetwarzania tj. otrzyma największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
 
Nr kryterium
Wzór
1
Cena całkowita za 1 Mg przetwarzania odpadu [zł] – maks. 75 pkt
Liczba punktów C= (Cmin s/Cof s) *50 + (Cmin p/Cof p) *25, gdzie:
- Cmin s – najniższa cena za 1 Mg przetwarzania odpadu o kodzie 19 08 01 (skratki) spośród wszystkich ofert,
- Cof s – cena za 1 Mg przetwarzania odpadu o kodzie 19 08 01 (skratki) badanej oferty,
- Cmin p– najniższa cena za 1 Mg przetwarzania odpadu o kodzie 19 08 02 (zawartość piaskowników) spośród wszystkich ofert
- Cof p – cena za 1 Mg przetwarzania odpadu o kodzie 19 08 01 (zawartość piaskowników) badanej oferty
2
Odległość do miejsca przetwarzania odpadów maks. 25 pkt - odległość z oczyszczalni ścieków w Łopusznej (ul. Szkolna 16, 34-432 Łopuszna) do miejsca przetwarzania, mierzona w linii prostej (odległość nie może być większa niż 60 km).
Liczba punktów = (Omin/Oof) *25, gdzie:
- Omin – najmniejsza odległość z oczyszczalni ścieków w Łopusznej do miejsca przetwarzania, mierzona w linii prostej spośród wszystkich ofert,
- Oof – odległość z oczyszczalni ścieków w Łopusznej do miejsca przetwarzania, mierzona w linii prostej badanej oferty,UWAGA: 1). Maksymalna odległość z oczyszczalni ścieków w Łopusznej (ul. Szkolna 16, 34-432 Łopuszna) do miejsca przetwarzania, mierzona w linii prostej nie może być większa niż 60 km.
2).Jeżeli Wykonawca wskaże 2 lub więcej miejsc przetwarzania w różnej odległości od oczyszczalni ścieków w Łopusznej, Zamawiający przyznając punkty w powyższym kryterium weźmie pod uwagę lokalizację, która znajduje się w większej odległości od oczyszczalni ścieków w Łopusznej.



V. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy przesłać drogą mailową na adres leokadia.blachut@ppkpodhale.pl do dnia 27.01.2022 r. do godziny 10:00.
2. Po upływie terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
3. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania.

VI. OSOBY DO KONTAKTU
Leokadia Błachut, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 25, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: leokadia.blachut@ppkpodhale.pl
Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:00.



Do pobrania

pdfUmowa (0.20 MB)

Do pobrania

Zobacz inne