Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Dostawa dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1

Dostawa dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1

2023-04-13


I. INFORMACJE OGÓLNE 1. Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
4. Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1, o następujących parametrach technicznych:
1) możliwość pobierania próbek proporcjonalnie do czasu i przepływu,
2) zapewnienie poboru powtarzalnych, reprezentatywnych prób ścieków i wody,
3) prędkość poboru prób od punktu poboru prób do butelki min. 0,5 m/s,
4) błąd systematyczny max. 10%,
5) maksymalnie 5% współczynnik zmienności powtarzalności,
6) niepewność rozszerzona max. 15%,
7) pomiar temperatury i pH pobieranej próbki,
8) aktualne świadectwo wzorcowania sondy pH w zakresie 2-14 wykonane przez akredytowane laboratorium wzorcujące zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02,
9) aktualne świadectwo wzorcowania sondy temperatury w zakresie 0-50oC wykonane przez akredytowane laboratorium wzorcujące zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02,
10) chłodzenie aktywne - posiadanie komory chłodzenia umożliwiającej przechowywanie próbek w temperaturze 2-8 oC podczas całego cyklu poboru prób,
11) rozkład temperatury w komorze chłodzenia w temperaturze 2-8 oC potwierdzony stosownym dokumentem przez laboratorium akredytowane,
12) dystrybucja próbek do min. 12 pojemników PE o pojemności min. 0,95 l (pojemniki PE w zestawie),
13) wysokość zasysania min. 7,0 m,
14) złącze do podpięcia sygnału z zewnętrznego przepływomierza dla sygnału impulsowego i analogowego do sterowania poborem prób w celu zapewnienia proporcjonalności objętości pobieranych prób do przepływu,
15) menu w języku polskim,
16) obudowa komory pobierania prób o stopniu szczelności min. IP 67,
17) zasilanie sieciowe (kabel o dł. min. 8,0 m w zestawie) oraz zasilanie akumulatorowe (akumulator w zestawie o minimalnej pojemności wystarczającej na ciągłą pracę urządzenia przez okres minimum 24 h i pobór 12 próbek, przy pobieraniu próbek w odstępach co 2 h, w całym przedziale temperatur pracy określonym w pkt. 20).
18) przedmuchiwanie linii ssącej powietrzem przed i po każdej próbce,
19) kabel komunikacyjny umożliwiający ściąganie danych oraz raportów na komputer z zainstalowanym oprogramowaniem (oprogramowanie z nieograniczoną czasowo licencją w zestawie, niewymagające wnoszenia dodatkowych opłat za jego użytkowanie).
Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o.
III. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%
IV. TERMINY OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Gwarancja minimum 24 miesiące.
V. ROZLICZENIE
Wynagrodzenie na konto Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy.
VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 20.04.2023 r. do godziny 12:00. 2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy. 4. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone. 5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
V. INFORMACJE DODATKOWE
1. W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2. Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
5. Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Leokadia Błachut, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.

Załączniki