Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Wykonanie wymiany i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych.

Wykonanie wymiany i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych.

2023-05-08

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na wykonaniu wymiany i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych w następujących miejscowościach:
1) Szczawnica: ul. Kozłeczyzna (za bacowką) oraz przy nr 26, 22, 14, ul. Główna 208, 59, 57 oraz wymiana włazu wraz z płytą nastudzienną Ø 1600 mm z uwzględnieniem rozbiórki i odtworzeniem elementów chodnika, ul. Szlachtowska 24, 63, 58, 55, ul. Szalaya 84 (osp), i 73 – razem 14 szt.
2) Sromowce Niżne: ul. Pienińska – 4 szt., ul. Trzech Koron przy nr 5, 7, 20, 19, 39 – razem 9 szt.
3) Trybsz: ul. Św. Elżbiety 30, 40 – razem 2 szt.
4)Łapsze Wyżne: ul. Św. Floriana 39, 51, 55, 61, 71, 79, 97 – razem 7 szt.

Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.

II. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 15.06.2023 r.

III. ROZLICZENIE
Wykonanie prac objętych umową potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez Strony.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi Usługobiorca zapłaci przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania po odbiorze wykonanego zakresu prac.

IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%.

V. GWARANCJA
W ofercie należy przedstawić okres gwarancji na wykonaną usługę, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy.


VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłać drogą mailową na adres: janusz.michalak@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia   15.05.2023 r. do godziny 14:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Wykonawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Po upływie terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
4. Spółka zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.


VII. OSOBY DO KONTAKTU

Janusz Michalak, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 25, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: janusz.michalak@ppkpodhale.pl
Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:00-15:00.

Załączniki