Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na sprzedaż, dostawę i rozładunek siarczanu żelaza (III) - PIX-113 do obiektów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy oraz alternatywnie w okresie 6 miesięcy.

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na sprzedaż, dostawę i rozładunek siarczanu żelaza (III) - PIX-113 do obiektów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy oraz alternatywnie w okresie 6 miesięcy.

2023-07-18

I. INFORMACJE OGÓLNE
 
 
1.    Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu,  Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2.    Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
3.    Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
4.    Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.
 
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
 
Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż, dostawa i rozładunek siarczanu żelaza (III) - PIX-113 do obiektów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy oraz alternatywnie w okresie 6 miesięcy. Szacowana roczna ilość PIX-u wynosi ok. 45 t może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności
od zapotrzebowania. Ilość ta została oszacowana na podstawie ilości zużytego PIX-u w 2022 roku.

Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik
do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o.
 
 
III. KRYTERIA WYBORU OFERTY
 
 
Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%
 
 
IV. TERMINY OBOWIĄZYWANIA UMOWY
 
 
Termin wykonania zamówienia: 6 lub 12 miesięcy od daty podpisania umowy (w zależności od korzystniejszej cenowo opcji).
 
 
V. ROZLICZENIE
 
 
Wartość każdego zamówienia będzie ustalana na postawie iloczynu ilości zamówionego produktu i ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie. Płatność będzie realizowana po dostarczeniu zamówienia, na konto Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
 
 
VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
 
 
1.     Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 25.07.2023r. do godziny 13:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
 
 
3.    Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
4. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
 
 
V. INFORMACJE DODATKOWE
 
 
1.    W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2.    Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3.    Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4.    Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
5.    Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
6.    Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Maria Szklarz, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.
Załączniki