Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na usługę obejmującą dostawę 2 stalowych kontenerów hakowych, przystosowanych do przewozu odpadów ściekowych.

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na usługę obejmującą dostawę 2 stalowych kontenerów hakowych, przystosowanych do przewozu odpadów ściekowych.

2024-08-20

Zapytanie ofertowe

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na usługę obejmującą dostawę 2 stalowych kontenerów hakowych, przystosowanych do przewozu odpadów ściekowych.

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
  2. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późniejszymi zmianami), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
  3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
  4. Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na dostawie 2 stalowych kontenerów hakowych, przystosowanych do przewozu odpadów ściekowych, zgodnie z rysunkiem technicznym (załącznik nr 1 do projektu umowy) oraz poniższymi wytycznymi:
1) wymiary zewnętrzne: długość – 5,40 m (wraz z zaczepem do haka), szerokość - 2,10 m, wysokość całkowita z rolką – 1,90 m,
2) szerokość rolki: 25 cm,
3) wewnętrzny rozstaw podłużnic: 89 cm,
4) kolor: RAL 5010,
5) grubość blach poszycia dna: min. 5 mm,
6) grubość blach poszycia ścian: min. 3 mm,
7) wzmocnienie konstrukcyjne z profili zimnowalcowanych,
8) dodatkowe wzmocnienie nad tylną klapą,
9) tylna klapa podnoszona do góry, zamykana od dołu mechanizmem ściągająco-ryglującym dociskowo na gumową uszczelkę umieszczoną w specjalnych profilach w tylnej części burt, wykonanych w sposób uniemożliwiający wypadanie uszczelki z profilu, dodatkowo po dwa zamknięcia boczne burtowe na każdą stronę klapy (w połowie klapy i na dole),
10) dodatkowe blachy na górnych krawędziach z przodu i z tyłu kontenera - pasek po całej szerokości kontenera na długość 100 cm z blachy min. 3 mm,
11) wymagana szczelność kontenera uniemożliwiająca wydostanie się przewożonej zawartości na zewnątrz.

Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

III. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%

IV. TERMINY OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od daty podpisania umowy.

V. ROZLICZENIE

Wynagrodzenie na konto Usługodawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy.

VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 28.08.2024 r. do godziny 10:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Oferenta w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
4. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.

VIII. INFORMACJE DODATKOWE

1. W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Oferenta więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
5. Z wyłonionym Usługodawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Beata Waras, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-14:30.





Załączniki