Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1

2024-09-18

Nowy Targ dnia 18.09.2024 r.  
 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1.  

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.   Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2.   Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
3.   Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
4.   Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-11, o następujących parametrach technicznych:
1)      możliwość pobierania próbek proporcjonalnie do czasu i przepływu,
2)      zapewnienie poboru powtarzalnych, reprezentatywnych prób ścieków i wody,
3)      prędkość poboru prób od punktu poboru prób do butelki min. 0,5 m/s,
4)      błąd systematyczny max. 10%,
5)      maksymalnie 5% współczynnik zmienności powtarzalności,
6)      niepewność rozszerzona max. 15%,
7)      pomiar temperatury i pH pobieranej próbki,
8)      aktualne świadectwo wzorcowania sondy pH w zakresie 4 - 10 wykonane przez akredytowane laboratorium wzorcujące zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02,
9)      aktualne świadectwo wzorcowania sondy temperatury w zakresie 5,0 – 35,0oC wykonane przez akredytowane laboratorium wzorcujące zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02,
10)   chłodzenie aktywne - posiadanie komory chłodzenia umożliwiającej przechowywanie próbek w temperaturze 2-8 oC podczas całego cyklu poboru prób,
11)   rozkład temperatury w komorze chłodzenia w temperaturze 2-8 oC potwierdzony stosownym dokumentem przez laboratorium akredytowane,
12)   dystrybucja próbek do min. 12 pojemników PE o pojemności min. 0,95 l (pojemniki PE w zestawie),
13)   wysokość zasysania min. 7,0 m,
14)   złącze do podpięcia sygnału z zewnętrznego przepływomierza dla sygnału impulsowego i analogowego do sterowania poborem prób w celu zapewnienia proporcjonalności objętości pobieranych prób do przepływu,
15)   menu w języku polskim,
16)   obudowa komory pobierania prób o stopniu szczelności min. IP 67,
17)   zasilanie sieciowe (kabel o dł. min. 8,0 m w zestawie) oraz zasilanie akumulatorowe (akumulator w zestawie o minimalnej pojemności wystarczającej na ciągłą pracę urządzenia przez okres minimum 24 h i pobór 12 próbek, przy pobieraniu próbek w odstępach co 2 h, w całym przedziale temperatur pracy określonym w pkt. 20).
18)   przedmuchiwanie linii ssącej powietrzem przed i po każdej próbce,
19)   kabel komunikacyjny umożliwiający ściąganie danych oraz raportów na komputer z zainstalowanym oprogramowaniem (oprogramowanie z nieograniczoną czasowo licencją w zestawie, niewymagające wnoszenia dodatkowych opłat za jego użytkowanie). Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o.

III. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%

IV. TERMINY OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty podpisania umowy. Gwarancja minimum 24 miesiące.

V. ROZLICZENIE

Wynagrodzenie na konto Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy.

VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 26.09.2024 r. do godziny 10:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3.  Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
4. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.  

VII. INFORMACJE DODATKOWE

1.   W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2.   Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3.   Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
5.   Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
6.   Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Leokadia Błachut, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.        

Załączniki