Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-1
2024-09-18
Nowy Targ dnia 18.09.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Podhalańskie
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert
na dostawę dwóch przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy
przystosowanych do poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO
5667-10:2021-1.
I. INFORMACJE OGÓLNE
1.
Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo
Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al.
Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2.
Na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w
postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
3.
Postępowanie
prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych
o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w
Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
4.
Jako
podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie
ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej
Zamawiającego, w tym wzór umowy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot
zamówienia stanowi dostawa dwóch
przenośnych i automatycznych stacji poboru próbek cieczy przystosowanych do
poboru zgodnie z wymaganiami normy ISO 5667-10:2021-11,
o następujących parametrach technicznych:
1)
możliwość pobierania próbek proporcjonalnie do czasu
i przepływu,
2)
zapewnienie poboru powtarzalnych, reprezentatywnych
prób ścieków i wody,
3)
prędkość poboru prób od punktu poboru prób do
butelki min. 0,5 m/s,
4)
błąd systematyczny max. 10%,
5)
maksymalnie 5% współczynnik zmienności
powtarzalności,
6)
niepewność rozszerzona max. 15%,
7)
pomiar temperatury i pH pobieranej próbki,
8)
aktualne świadectwo wzorcowania sondy pH w zakresie 4
- 10 wykonane przez akredytowane laboratorium wzorcujące zgodne z wymaganiami
normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02,
9)
aktualne świadectwo wzorcowania sondy temperatury w
zakresie 5,0 – 35,0oC wykonane przez akredytowane laboratorium
wzorcujące zgodne z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02,
10)
chłodzenie aktywne - posiadanie komory
chłodzenia umożliwiającej przechowywanie próbek
w temperaturze 2-8 oC podczas całego cyklu poboru prób,
11)
rozkład temperatury w komorze chłodzenia w
temperaturze 2-8 oC
potwierdzony stosownym dokumentem przez laboratorium akredytowane,
12)
dystrybucja próbek do min. 12 pojemników PE o
pojemności min. 0,95 l (pojemniki PE w zestawie),
13)
wysokość zasysania min. 7,0 m,
14)
złącze do podpięcia sygnału z zewnętrznego
przepływomierza dla sygnału impulsowego
i analogowego do sterowania poborem prób w celu zapewnienia proporcjonalności
objętości pobieranych prób do przepływu,
15)
menu w języku polskim,
16)
obudowa komory pobierania prób o stopniu
szczelności min. IP 67,
17)
zasilanie sieciowe (kabel o dł. min. 8,0 m w
zestawie) oraz zasilanie akumulatorowe (akumulator
w zestawie o minimalnej pojemności wystarczającej na ciągłą pracę urządzenia
przez okres minimum 24 h i pobór 12 próbek, przy pobieraniu próbek w odstępach
co 2 h, w całym przedziale temperatur pracy określonym w pkt. 20).
18)
przedmuchiwanie linii ssącej powietrzem przed i
po każdej próbce,
19)
kabel komunikacyjny umożliwiający ściąganie
danych oraz raportów na komputer
z zainstalowanym oprogramowaniem (oprogramowanie z nieograniczoną czasowo
licencją
w zestawie, niewymagające wnoszenia dodatkowych opłat za jego użytkowanie).
Warunki świadczenia usługi stanowiącej
przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do
niniejszego zapytania.
Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją
warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania) i
zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą
do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp.
z o.o.
III. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Kryterium
wyboru oferty stanowi cena 100%
IV. TERMINY OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Termin
wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Gwarancja
minimum 24 miesiące.
V. ROZLICZENIE
Wynagrodzenie na konto
Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez
Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy.
VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym
będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania
i przesłać drogą mailową na adres dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie
Spółki,
Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 26.09.2024 r. do godziny 10:00.
2. Złożenie oferty jest
równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1
do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania
oferty
za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiającego.
3. Oferta
powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną
do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową
powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent
załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
4. Po upływie terminu
składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich
zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie
zostaną odrzucone.
5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1.
W celu zapewnienia porównywalności ofert,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie,
e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia,
wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2.
Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż
określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i
opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty
z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo
do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w
części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki
nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia
lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania
bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
5.
Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna
umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania
ofertowego.
6.
Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Leokadia
Błachut, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42
w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.
Załączniki