Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę kamery do inspekcji TV.
2024-11-27
Nowy Targ dnia 27.11.2024 r.
Nowy Targ dnia 27.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Podhalańskie
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert
na dostawę kamery do inspekcji TV.
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zamawiający:
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054,
2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy
ww. ustawy.
3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień
publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł
netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w
Nowym Targu”.
4. Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować
niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie
internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia stanowi usługa
polegająca na dostawie kamery do inspekcji TV o następujących parametrach technicznych:
1)
kolorowy monitor o przekątnej ekranu co najmniej 8 cali,
2)
zastosowanie w średnicach rur od Ø 100 mm do Ø 500 mm,
3)
pokonywanie łuków do 90 stopni dla rur Ø od 150 mm,
4)
włókno elastyczne min. Ø 9,00 mm i długości min. 60 mb,
5)
obiektyw szerokokątny,
6) zintegrowany
system pomiaru spadków w czasie rzeczywistym (możliwość tworzenia protokołu
inspekcji oraz raportu spadków z wykresem, pomiar spadków z rozdzielczością
0,1% z wyświetlaniem wyniku na
monitorze),
7)
elektroniczny licznik odległości widoczny na ekranie monitora,
8)
generator opisów tekstowych widocznych na ekranie monitora,
9)
klawiatura membranowa z klawiszami nawigacyjnymi,
10) wózek
rolkowy lub pierścienie centrujące (zestaw do centrowania) dla rur o średnicy
od 130mm,
11) wózek
rolkowy lub pierścienie centrujące (zestaw do centrowania) dla rur o średnicy od 200 mm,
12)
obudowa (osłona) głowicy kamery,
13)
szczotka centrująca,
14)
zasilanie akumulatorowe litowo-jonowe, czas pracy akumulatora min. 2,5 godziny,
15)
możliwość zasilania z sieci 230 V,
16)
kontrolka poziomu naładowania akumulatora,
17)
automatyczne samo poziomowanie obiektywu (automatyczny horyzont),
18)
moduł kamery o wysokiej rozdzielczości, rozdzielczość min 752x582 px,
19)
oświetlenie diodami LED z regulacją natężenia światła,
20)
wysoka czułość modułu kamery poniżej 0,5 Lux,
21)
głowica kamery max. Ø 80 mm, wykonana ze stali kwasoodpornej,
22)
odporna na zarysowania szyba obiektywu (szkło szafirowe),
23)
kamera wodoszczelna,
24)
nadajnik sygnału oraz lokalizator (lokalizacja położenia głowicy kamery),
25) zapis
nagrań z inspekcji TV na kartę SD (min. 2GB) lub na Pendrive (pamięć USB, min.
16GB, 2 wejścia portu USB),
26)
możliwość dokonywania zdjęć (zrzut ekranu sytuacji wyświetlanej na ekranie
urządzenia w danym momencie).
Warunki świadczenia usługi
stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym
załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Złożenie oferty jest równoczesną
akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego
zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za
najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp.
z o.o.
III. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Kryterium wyboru oferty stanowi cena
100%.
IV. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZYWANIA UMOWY
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 5 tygodni od
daty podpisania umowy.
V. GWARANCJA
W ofercie należy przedstawić okres gwarancji, który
nie może być krótszy niż 24 miesiące.
VI. ROZLICZENIE
Wynagrodzenie na konto Dostawcy wskazane w fakturze w
terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji
przedmiotu umowy.
VII. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Ofertę
należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego
zapytania i przesłać drogą mailową na adres: dt@ppkpodhale.pl lub złożyć
osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 02.12.2024 r.
do godziny 10:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy
stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w
przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub
przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową
powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent
załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
4. Po upływie
terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich
zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie
zostaną odrzucone.
5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE
1. W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega
sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których
dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
2. Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego
samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w
Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla
realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na
niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego
zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w
części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki
nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia
lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania
bez dokonania wyboru którejkolwiek
ze złożonych ofert.
5. Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z
projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Agnieszka Pazdalska, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl.Kontakt możliwy jest w dni robocze
w godzinach: 7:30-15:30.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 –
Wzór umowy
2. Załącznik nr 2 –
Wzór formularza ofertowego
Załączniki