Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę kamery do inspekcji TV.

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę kamery do inspekcji TV.

2024-11-27

Nowy Targ dnia 27.11.2024 r. 

ZAPYTANIE OFERTOWE


Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę kamery do inspekcji TV. 

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
2. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.
3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.
4. Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy. 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na dostawie kamery do inspekcji TV o następujących parametrach technicznych:
1) kolorowy monitor o przekątnej ekranu co najmniej 8 cali,
2) zastosowanie w średnicach rur od Ø 100 mm do Ø 500 mm,
3) pokonywanie łuków do 90 stopni dla rur Ø od 150 mm,
4) włókno elastyczne min. Ø 9,00 mm i długości min. 60 mb,
5) obiektyw szerokokątny,
6) zintegrowany system pomiaru spadków w czasie rzeczywistym (możliwość tworzenia protokołu inspekcji oraz raportu spadków z wykresem, pomiar spadków z rozdzielczością 0,1% z wyświetlaniem wyniku na monitorze),
7) elektroniczny licznik odległości widoczny na ekranie monitora,
8) generator opisów tekstowych widocznych na ekranie monitora,
9) klawiatura membranowa z klawiszami nawigacyjnymi,
10) wózek rolkowy lub pierścienie centrujące (zestaw do centrowania) dla rur o średnicy od 130mm,
11) wózek rolkowy lub pierścienie centrujące (zestaw do centrowania)  dla rur o średnicy od 200 mm,
12) obudowa (osłona) głowicy kamery,
13) szczotka centrująca,
14) zasilanie akumulatorowe litowo-jonowe, czas pracy akumulatora  min. 2,5 godziny,
15) możliwość zasilania z sieci 230 V,
16) kontrolka poziomu naładowania akumulatora,
17) automatyczne samo poziomowanie obiektywu (automatyczny horyzont),
18) moduł kamery o wysokiej rozdzielczości, rozdzielczość min 752x582 px,
19) oświetlenie diodami LED z regulacją natężenia światła,
20) wysoka czułość modułu kamery poniżej 0,5 Lux,
21) głowica kamery max. Ø 80 mm, wykonana ze stali kwasoodpornej,
22) odporna na zarysowania szyba obiektywu (szkło szafirowe),
23) kamera wodoszczelna,
24) nadajnik sygnału oraz lokalizator (lokalizacja położenia głowicy kamery),
25) zapis nagrań z inspekcji TV na kartę SD (min. 2GB) lub na Pendrive (pamięć USB, min. 16GB, 2 wejścia portu USB), 
26) możliwość dokonywania zdjęć (zrzut ekranu sytuacji wyświetlanej na ekranie urządzenia w danym momencie). 

Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o. 

III. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%. 

IV. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 5 tygodni od daty podpisania umowy. 

V. GWARANCJA

W ofercie należy przedstawić okres gwarancji, który nie może być krótszy niż 24 miesiące. 

VI. ROZLICZENIE

Wynagrodzenie na konto Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy. 

VII. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres: dt@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 02.12.2024 r. do godziny 10:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
4. Po upływie terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.  

VIII. INFORMACJE DODATKOWE

1.  W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania. 
2.  Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
3.  Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek
ze złożonych ofert. 
5. Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Agnieszka Pazdalska, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 26, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: dt@ppkpodhale.pl.Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.  

Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – Wzór umowy
2. Załącznik nr 2 – Wzór formularza ofertowego
Załączniki