DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.
Szanowni Państwo,
W związku z umieszczeniem powiatu nowotarskiego i powiatu tatrzańskiego w tzw. „strefie czerwonej”, od dnia 05.10.2020r zostaje ograniczona do niezbędnego minimum możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Nowym Targu. Przypominamy, że większość spraw związanych ze świadczonymi przez Spółkę usługami można załatwić telefonicznie lub mailowo w poszczególnych działach:
- Sekretariat - tel. 18 26 65 242; e-mail: ppk@ppkpodhale.pl
- Biuro obsługi klienta: tel. 18 26 40 777 wew. 28, 34, 35; e-mail: bok@ppkpodhale.pl
- Dział techniczny – tel. 18 26 65 242 wew. 25, 26; e-mail: dt@ppkpodhale.pl
- Dział księgowości - tel. 18 26 65 242 wew. 27;
- Dział inwestycji - tel. 18 26 65 242 wew. 31, e-mail: di@ppkpodhale.pl
Prosimy o odwiedzanie nas tylko w sprawach pilnych, których nie można zrealizować w inny sposób. Osobiste załatwienie sprawy w Punkcie Obsługi Klienta będzie możliwe tylko po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu konkretnego terminu (dnia i godziny) oraz pod warunkiem przestrzegania następujących środków bezpieczeństwa:
- Obowiązek noszenia maseczek zasłaniających usta i nos przez osoby załatwiające sprawy w Punkcie Obsługi Klienta.
- Dezynfekcja rąk po wejściu na teren Punktu Obsługi Klienta.
- Przy stanowisku w Punkcie Obsługi Klienta może przebywać 1 osoba.
- Zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy osobami oczekującymi na wejście do Punktu Obsługi Klienta.
Zarząd Spółki
Zobacz inne
2024-11-08