Strona główna Aktualności DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.

DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.

DLA KLIENTÓW PODHALAŃSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.
2020-03-01

Szanowni Państwo,

W związku z umieszczeniem powiatu nowotarskiego i powiatu tatrzańskiego w tzw. „strefie czerwonej”, od dnia 05.10.2020r zostaje ograniczona do niezbędnego minimum możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Nowym Targu. Przypominamy, że większość spraw związanych ze świadczonymi przez Spółkę usługami można załatwić telefonicznie lub mailowo w poszczególnych działach:
  1. Sekretariat - tel. 18 26 65 242; e-mail: ppk@ppkpodhale.pl
  2. Biuro obsługi klienta: tel. 18 26 40 777 wew. 28, 34, 35; e-mail: bok@ppkpodhale.pl
  3. Dział techniczny – tel. 18 26 65 242 wew. 25, 26; e-mail: dt@ppkpodhale.pl
  4. Dział księgowości - tel. 18 26 65 242 wew. 27;
  5. Dział inwestycji - tel. 18 26 65 242 wew. 31, e-mail: di@ppkpodhale.pl

Prosimy o odwiedzanie nas tylko w sprawach pilnych, których nie można zrealizować w inny sposób. Osobiste załatwienie sprawy w Punkcie Obsługi Klienta będzie możliwe tylko po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu konkretnego terminu (dnia i godziny) oraz pod warunkiem przestrzegania następujących środków bezpieczeństwa:
  1. Obowiązek noszenia maseczek zasłaniających usta i nos przez osoby załatwiające sprawy w Punkcie Obsługi Klienta.
  2. Dezynfekcja rąk po wejściu na teren Punktu Obsługi Klienta.
  3. Przy stanowisku w Punkcie Obsługi Klienta może przebywać 1 osoba.
  4. Zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy osobami oczekującymi na wejście do Punktu Obsługi Klienta.
Zarząd Spółki
Zobacz inne