Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na przeglądzie 2 szt. dmuchaw Turbo AT75 zlokalizowanych na oczyszczalni ścieków w Szczawnicy wraz z wymianą filtrów oraz wymianą

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na przeglądzie 2 szt. dmuchaw Turbo AT75 zlokalizowanych na oczyszczalni ścieków w Szczawnicy wraz z wymianą filtrów oraz wymianą

2023-10-12

Nowy Targ dnia 12.10.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na przeglądzie 2 szt. dmuchaw Turbo AT75 zlokalizowanych na oczyszczalni ścieków w Szczawnicy wraz z wymianą filtrów oraz wymianą kondensatorów falowników dmuchaw.

I. INFORMACJE OGÓLNE

1.Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu,Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.

2.Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.

3.Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Nowym Targu”.

4.Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na wykonaniu przeglądu 2 szt. dmuchaw Turbo AT75 (stopni sprężających wraz z silnikami) zlokalizowanych na oczyszczalni ścieków w Szczawnicy wraz z wymianą filtrów, oraz z wymianą kondensatorów falowników dmuchaw.

Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

Zamawiający wymaga udokumentowania przez Wykonawcę posiadanego doświadczenia. W tym celu wraz z ofertą cenową należy przedstawić listy referencyjne od minimum trzech przedsiębiorstw, dla których wykonywane były usługi przeglądowo-remontowe dmuchaw Turbo AT75 firmy Aerzen w ubiegłym i bieżącym roku.

III. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%, po wcześniejszym potwierdzeniu spełnienia wymogów udziału w postępowaniu, określonych w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

IV. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 31.12.2023 r.

V. ROZLICZENIE

Wykonanie prac objętych umową potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanymi przez Strony.

Wynagrodzenie za wykonanie usługi Zamawiający zapłaci przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania po odbiorze przedmiotu umowy.

VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres maria.szklarz@ppkpodhale.pl, pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 25.10.2023 r. do godziny 12:00.

2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Wykonawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

3. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.

4. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni.

V. INFORMACJE DODATKOWE

1.W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.

2.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.

3.Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.

4.Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.

5.Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik do Zapytania ofertowego.

6.Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Maria Szklarz, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 wew. 25, 512 470 041, adres poczty elektronicznej: maria.szklarz@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.

-
Załączniki