Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę serwera wraz oprogramowaniem.

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę serwera wraz oprogramowaniem.

2023-12-11

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na dostawę serwera wraz oprogramowaniem. 

I. Informacje ogólne

  1. Zamawiający: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowym Targu, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ.
  2. Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25. ze zm.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy.3.     
  3. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto, obowiązujący w Podhalańskim Przedsiębiorstwie Komunalnym sp. z o.o. w Nowym Targu”.    
  4. Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego, w tym wzór umowy.

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa do siedziby Zamawiającego serwera wraz oprogramowaniem w następujących ilościach
      • Serwer RACK wraz z szynami montażowymi – 1 szt.,
      • Oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022 Standard  – 1 szt.,
      • Oprogramowanie Microsoft SQL Server 2022 Standard – 1 szt.,
      • Licencje dostępowe  Microsoft Windows Server CAL 2022 – 40 szt.,
      • Licencje dostępowe  Microsoft SQL Server CAL 2022 – 40 szt.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera specyfikacja będąca załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego, która wraz z ofertą Dostawcy są integralną częścią niniejszej umowy.
  3. Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
  4. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez PPK Sp. z o.o.

III. Kryteria wyboru oferty

Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%.

IV. Terminy obowiązywania umowy

Termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy.
Gwarancja minimum 3 lat.

V. Rozliczenie

Wynagrodzenie płatne na konto Dostawcy wskazane w fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego po realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonej podpisanym protokołem odbioru.

VI. Termin i sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania i przesłać drogą mailową na adres ppk@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia 20.12.2023 do godziny 12:00.
  2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Dostawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  3. Oferta powinna zostać podpisana przez Oferenta lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Oferenta. W przypadku przesłania oferty drogą mailową powinna być zeskanowana w sposób zapewniający jej pełną czytelność. Do oferty Oferent załącza również podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy.
  4. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
  5. Wymagany termin związania z ofertą: 30 dni

VII. Informacje dodatkowe

  1. W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Oferentami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
  2. Dostawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Dostawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
  3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia w zakresie wynikającym z umowy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań oraz możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny, w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Oferentom. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia lub odwołania postępowania oraz możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
  5. Z wyłonionym Dostawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
  6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami: Marek Wnęk, Stanowisko ds. Informatyki, tel. 18 266 52 42 wewnętrzny: 23, komórkowy: 786 853 499, adres poczty elektronicznej: marek.wnek@ppkpodhale.pl. Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:30-15:30.




(18.12.2023)
Zamawiający informuje, że w związku z zapytaniami oferentów dokonuje się następującej zmiany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego:

W §6 Kary wykreślony zostaje ust. 1 pkt. 1b) o treści:
b) za opóźnienia w dostarczenia urządzenia zastępczego w wysokości 2% wynagrodzenia netto określonego w § 4 umowy – za każdy dzień opóźnienia;

W §7 Gwarancja i serwis wykreślony zostaje ust.5 pkt. d) o treści:
d) jeśli awaria uniemożliwia Zamawiającemu korzystanie z serwera zgodnie z jego przeznaczeniem i czas naprawy będzie dłuższy niż dwa dni robocze, wówczas Dostawca zapewni nieodpłatnie na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu; 

W związku z wprowadzonymi modyfikacjami odpowiedniej zmianie ulega numeracja podpunktów w powyższych paragrafach umowy. Powyższe zmiany wprowadzone zostały w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.



Informacja z otwarcia ofert


Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert.
  1. Tricell Piotr Kochański, ul. Pamięci Katynia 12/32, 26-600 Radom - 87 750,00 zł netto.
  2. MScloud Sp. z o.o., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa - 84 910,10 zł netto.
  3. ANZENA Sp. z. o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice - 81 400,00 zł netto.
  4. VTIT Sp. z o.o., ul. Kędzierzyńska 19, 41-902 Bytom - 81 000, 00 zł netto.
  5. Netcom Sp. z o.o. ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław - 109 200,00 zł netto.


Informacja o wyborze oferty 


Do realizacji zamówienia została wybrana oferta złożona przez: ANZENA Sp. z. o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice.




Załączniki