Strona główna Zamówienia do 130 000 złotych Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na wymianie i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych.

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Nowym Targu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na wymianie i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych.

2024-06-06

Nazwa przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wymiany i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na wykonaniu wymiany i regulacji uszkodzonych włazów na drogach powiatowych w następujących miejscowościach:
1) Szczawnica: ul. Główna przy budynku 206 wymiana włazu wraz z płytą nastudzienną Ø 1000 mm oraz przy budynku 1, 147, 145,  ul. Szlachtowska 38, 39, 71 oraz obok sklepu EURO, ul. Szalaya 11, 15, 54, 57, 116 i koło piekarni  – razem 14 szt.
2) Krościenko n.D.: ul. Kozłeczyzna przy bud 21A i 22A oraz obok działki nr 6452/59 oraz 5662/3 – razem 4 szt.
3) Sromowce Niżne: ul. Pienińska – 4 szt., ul. Trzech Koron przy nr 3 i 4 – razem 6 szt.
4) Trybsz: ul. Św. Elżbiety 165, 129, 99 – razem 3 szt.
5) Kacwin: ul. Kościelna 133 – razem 1 szt.
6) Łapsze Wyżne: ul. Św. Floriana 55 – razem 1 szt.
7) Łapsze Niżne: ul. Długa 179, 171, 167, 159, 149 – razem 5 szt.

Warunki świadczenia usługi stanowiącej przedmiot umowy zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do niniejszego zapytania.

II. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 05.07.2024 r.

III. ROZLICZENIE

Wykonanie prac objętych umową potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez Strony.
Wynagrodzenie za wykonanie usługi Usługobiorca zapłaci przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania po odbiorze wykonanego zakresu prac. 

IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Kryterium wyboru oferty stanowi cena 100%.

V. GWARANCJA

W ofercie należy przedstawić okres gwarancji na wykonaną usługę, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

VI. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłać drogą mailową na adres: janusz.michalak@ppkpodhale.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ do dnia   13.06.2024 r. do godziny 14:00.
2. Złożenie oferty jest równoczesną akceptacją warunków umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) i zobowiązaniem się Wykonawcy w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą do zawarcia jej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Po upływie terminu złożenia ofert Zamawiający dokona analizy złożonych ofert pod kątem ich zgodności z treścią zapytania ofertowego. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
4. Spółka zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z uwagi na niespełnienie ww. wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

VII. OSOBY DO KONTAKTU

Janusz Michalak, Dział Techniczny, tel. 18 266 52 42 w. 25, 512 470 041, 
adres poczty elektronicznej: janusz.michalak@ppkpodhale.pl
Kontakt możliwy jest w dni robocze w godzinach: 7:00-15:00.

Załączniki